Vauvanteko harjoitukset jatkuu, KIVAAA! Olen lukenut monesta että ovis olis viimeisenä päivänä kun limat on bongattu..mulla kun limakausi alkaa heti kun menkat on loppunu ja kestää, kestäää.. Bongaa siitä sitten ovisKieli ulkonaIhan kiva mulle :) vauvantekohommat vaan helpottuu näinä päivinä! Tässä kuussa sitten panostetaan ihan kunnolla! Voi kun tärppäis! Oon taas niin täpinöissä.

 

Kivaa tässä vauvakuumeessa on se, että uskon, että harva varmaan voisi kuvitella meidän toivovan vauvaa "teillähän on niin paljon töitäkin, että millonkohan teilläkään olisi sellaiseen aikaa" "sullahan on vielä koulukin pahasti kesken" tällaisia kuulee ja paljon. Kiva pitää tätä salaisuutta ja purkaa ajatuksia tänne, kun nyt vaan saataisiin kupu kasvamaan! Mieskin on nyt niiin täpönä tässä mukana, tai oikeestaan, sehän tän vauvakuumeen on muhun tartuttanut. Olen vaan tähän asti selitellyt itselleni, että vielä ei ole hyvä aika sillä, uraa pitäisi luoda, koulu saada päätökseen...ja varmaan pahin oli se, että mulla ei ollu vakkaria sopimusta, mutta nyt on sekin! Ja mitä tässä nyt odotellaan, ainahan sitä on jotain kesken, ja kyllä sitä jotenkin alkoi tätä asiaa pähkäilemään, kun ympärillä kaikki lisääntyy. Monessa muussakin asiassa olen pyrkinyt ajattelemaan, että pitää tehdä niin kuin sydän sanoo, nyt se sanoo, että tahon oman käärön, mulle, nyt ja hetiCool

 

Yritin liittää blogiini kuvan meneillään olevasta projektista Emoksi elonkorjuun aikaan, mutta jokin meni pieleen, se ei sitten pienene ollenkaan. Yritän korjata sitä