Oloja ei ole mihinkään suuntaan, tänään kp 26. Menkat olis voinut jo alkaa tänäänkin, tai sit ihan pian... olo on jotenkin sellainen aika tyyni, pitää ottaa vastaan se mikä tulee, tietenkin toivon parasta, että tuolla olisi elämää. 

Tietenkin kaikki oireet menkkoihin tai raskauteen saattaa peittyä sillä oon ihan kamalassa kohässä. Tapani mukaan harvoin saan kuumetta joten tähä nuhimista on edessä..päässä jyskyttää aivastuttaaaaa ja korviin koskee. Olen oikea kultakimpale työnantajalle kun taudit harvoin tarttuu muhun, tai sit olen just sen verran kipee, että voin käydä töissä.

Oon muuten satavarma siitä, että nyt kun oon kirjottanut oireettomuudesta mihinkään suuntaan, ni menkat alkaa yöllä...katotaan vaan! Se on nimittäin aina menny niin, että kun postaan näin tässä loppukierrossa (vielä toiveekkaana), niin samantien unelmalinnat sortuu ja menkat alkaa...