Moikka, palaan ehkä ainakin vähäksi aikaa kirjoittelemaan meidän kuulumisia. Meillä odotetaan, joo, just sitä! :)

Kaikki kävi tosi nopeasti. Päätettiin helmikuun puolessa välissä, että jos toinen lapsi on tullakseen, niin tulkoot, mutta mihinkään "teko hommiin" en lähde, ainakaan vielä. Noh, naistenpäivänä 8.3. olin ihan varma jo raskaustestiä ostaessa että olen raskaana, ja näin oli. Olin shokissa. Nyt mennään viikolla 8 ja olo ERITTÄIN epävarma. Kävin muutamapäivä sitten yksityisellä tsekkaamassa onko mahassa elämää, ja olihan siellä. Olo helpottui hetkeksi, mutta pelko keskenmenosta palasi lähes samantein. En ymmärrä miten mulla onkaan tällainen neuroottinen olo, tosi väsyttävää. 

Muuten olo on ollut hiuka erilainen kuin ensimmäisessä raskaudessa. Väsymys, nälkä ja voimattomuus on olleet pääasiallliset olotilat. Esikoista odottaessa olin pääosin vain väsynyt ja yököttävä olo jatkuin noin 9 viikolla saakka. Yksi oire jota (tai en ainakaan muista) ei ollut ekassa on nipistelyt alamahassa, ja tietenkin sen uskon ennakoivan keskenmenoa :( Tämä onkin varmaan saanut olon niin epävarmaksi. Muttaaaaa, päivä kerrallaan...

Katsotaan saako tämä blogiura uutta puhtia vai jäikö se tähän yhteen postiin

Kupu 7+4