Olipa aika tervettä käydä vähän shoppaamassa ja virkistäytymässä tyttöjen kanssa! Olin kyllä juuri tämän tarpeessa! Ihana oli tulla kyllä kotiinkin kun tietää mitä on taas edessä...hmmmmm Musta oli aika hellyttävää, kun kulta laitto mulle jo la iltana viestin, että on ikävä, olin siis lähtenyt pe aamuna!

Reissulla paloi melkoinen summa rahaa, mutta päätin jo ennen lähtöä, että palakoot, siksihän mä käyn töissä, daaa! Olin sellaisella porukalla matkassa, jotka tunnen kuin omat siskoni, tai melkein ne sellaisia on, ja kun ikää meillä kaikilla on se vajaat kolkyt ja kellään ei ole vielä lapsia, niin saatatte arvata mistä myös jutskailtiin...no tietysti vauvakuume tasoista ;) muuten en ole tällä aiheella viime aikoina päätäni vaivannut ja unohdin tilata lisää ovistikkujakin, mutta näillä mennään!

Oviksen pitäis olla pe tienoilla, joten hetki lähestyy! Tän illan oon vaan kullan kaa ja juttelen kisuille miten ihania nekin on. Kyllä nekin on jo saaneet kuulla hellyyden osoitusta! Musit teillekin ja jatketaan! :) :)