Morot kaikille! Harmittaa törkeenä kun viime viikon kuulumiset jäi kirjoittamatta, tämä blogi on minulle samalla raskauspäiväkirja, muualle en ole tuntemuksista kirjoitellut.

Otsikko viittaakin siihen, että olen nyt tehnyt ensimmiset mammavaate hankinnat, tässä siis mennään viikolla 17, ja tuntuu hassulta lukea kun toiset on hankkinut jo viikkoja aikaisemmin. No, totta on, että housuissa olen joutunut viime viikot käyttämään hiuslenkkiviriyksiä, mutta nyt ne saa jäädä. Olin loppu viikon helsingissä työhommissa, ja vaikka kovia hinkuja ei ollut lähteä, niin jotain hyvää siinäkin reissussa oli, kun pääsin mammavaate erikoisliikkeeseen. Tuskaista se silti meinasi olla, mutta viimein ne oikeat housut (farkut) tuli vastaan, olen kokoa 32-34, joten ymmärrätte, että ei mikään helppo nakki. Housut on kokoa XXS ja lahkeita vielä lyhensin 10 senttiä ;)

Tällä viikolla kävin neuvolassakin ja kaikki kunnossa, se oli sellainen pikaneukkis; painoa taisi olla nyt 47,5 kg, hyvät sydänäänet ja pissa puhdas. Harmittaa vähän kun unohdin vaatia hemoglobiinin mittauksen, mihinköhän päin se on menossa..!? Täti kysyi myös olenko tuntenut jo liikkeitä, ja vastasin epämääräisesti, että en kai...vaikee sanoa mitkä kuplat on oman mahan möyrintää ja mitkä mahdollisia liikkeita. Mutta sitten heti neuvolaa seuraavana aamuna seisoin kännykkä kädessä tekstaria naputtelemassa ihan hiljaa ja rauhassa ja tunsin navan vieressä hentoja liikkeitiä...jaiksss, olikohan se pikkuinen!? Sen tyyppisiä olen kyllä tuntenut lisääkin, mutta oikeita potkuja vielä odotellessa. Nämähän voi olla pelkkää hyvää mielikuvituksen tuotetta ;)

Maha on pompsahtanut nyt esille, ja olo on edelleen ihmeellisen normaali, eli kroppa varmaan on alkanut tottumaan tähän :) Kun saan aikaiseksi lataan tänne muutaman kuvan.

Tuntuu, että joka puolelta kumpuaa vauvajuttuja, ja nekös on ihania!

Kupu 16+2