Otsikko kertoo kaiken, ei ole oikein mitään erikoista kerrottavaa. Väsymys ja voimattomuus on helpottaneet huomattavasti ja sekös oloa piristää :) Noh, tietysti se on aika iso juttu, että aloitin toukokuun alussa työt. Lupauduin esimiehen pyynnöstä tulla töihin osaksi aikaa kesää. Sain itse päättää milloin menen, ja kuinka kauan olen. Tietenkään en olisi kesää uhrannut töihin, mutta raskaus teki päätöksestä helpon - edessä kun on ehken pari lisävuotta kotona. Tykkään käydä töissä, vaikka nyt olenkin viihtynyt tosi hyvin kotona, mutta tuleepahan vähän muistuteltua (ja näytettyä naamaansa töissä) kuinka töitä tehdään. Palaan taas heinäkuun puolessa välissä takaisin hoitovapaalle :) Kesää on vielä jäljellä...

Odottelu tuossa otsikossa tarkoittaa myös sitä, että (tiistaina 8.5.) kahden yön päästä on nt-ultra!!! Olen odottanut sitä niiiiin paljon! Olen kirjoittanutkin tästä epävarmasta olosta ja se on vain jatkunut, tiistaina varmasti taas voin (toivottavasti) hengitää helpommin. Olo on niin kummallisen tasainen ja "normaali", että voinko oikeasti olla raskaana?!??

Tosin mahan (ja tissien ;)) koosta päätellen voisi kuvitella, että tuolla mahassa joku on ja kasvaa, mutta realistina olen ajatellut niin, että voihan se kohtu kasvaa, vaikka siellä joku olisi ollutkin...Olen aika pieni ihminen (157cm/45kg) ja voitte arvata, että puolitutut on viime aikoina puhuneet lähinnä mun mahalle, ja jotkut törkeimmät tulleet kysymään suoraan..noh, ei kai siinä voi valehdella, kertoa vaan, että eka varsinainen ultra on vasta edessä...

Tällaista tänne :) Nyt pitää kiiruhtaa kirjoittamaan opparia, kun saan kerrankin olla yksin muutaman tunnin!

 

Kupu 12+? ;)